Koene in zuid amerika

Aruba!!!

wordt vervolgd!
ahora si chicos y chicas!
Lima en mijn liefste sterrenmeisje Paola en haar wondermooie familie verlaten.
Een leegte die deels wordt gevuld met de gedachte van zusje lief te gaan bezoeken op haar eiland Aruba.
Mijn fiets staat nog in Quito en dus ben ik genoodzaakt om daar effe langs te gaan alvorens op mijn einddoel te kunnen afgaan.
In Quito ontmoet ik voor de laatste keer - van deze reis - met Spanjaar Miguel - op waardige wijze neem ik afscheid van hem met de obligate slok Abuelo Ron - hecho en Ecuador - heerlijk.

Vanuit Quito heb ik vlucht naar Aruba via Panama ... Het nodige gezever om de fiets mee te krijgen en dan ben ik weg. Geradbraakt en moe van het vele bussen en vliegen van de laatste dagen kom ik aan op Aruba waar Liesbeth me opwacht. Het weerzien doet me enorm veel deugd en ze gidst me rond op het eilandje. Witte stranden met een zee waarvan je de kleuren enkel maar in de boekjes denkt tegen te komen - om stil van te worden. Het eiland straalt rust uit; het levensritme is aangenaam rustig en echt gefeest wordt er amper. Na enkele dagen ben ik bekomen van de opgelopen 'reisschade' en ben ik klaar voor de ontmoeting met Jorge. Jorge, een super kerel uit Venzuela die ik eerder tegenkwam in het 'montañitas del amor' is e komen opzoeken en we brengen samen enkele dagen door in het huisje van mijn zus. We bezoeken het nationaal park en bezoeken dagelijks onze favoriete bar met zicht op zee - Nikkys.

Velen komen en velen gaan en zo is het ook met Jorge.

Dezelfde avond is het onze beurt - samen met de zus vliegen we naar Amsterdam om de famile te gaan opzoeken. Een reunie na al die jaren belooft heel apart te worden.

De plannen zijn gesmeed om na het bezoek aan vrienden in Amsterdam met de fiets terug naar België te fietsen.
Mijn vriend Polle met zijn madam Els zijn naar Amsterdam gekomen om samen met de vrienden mijn terugkomst te vieren en Polle fietst mee terug naar België - hoi hoi hoi!

Na het feest vertrekken we vol goeie moed maar redelijk begaaid van het feesje richting Gouda. Gouda bereiken we nooit maar we stranden in Rotterdam - super leuke en hippe stad omgeven door water en nog eens water - viva Hollanda.
Overnachten doen we in de kubuswoningen - droom van elk kind!
Van Rotterdam gaat het in rechte lijn naar Antwerpen waar we een bezoekje brengen aan den Bato Batu - de kroeg is nog open en dus kan ik er morgen met een gerust gemoed naar toegaan. Jullie ook dus ;-)
Thuiskomen doet deugd maar het zal de nodige tijd vragen om me terug aan te passen aan de realiteit. Tijd en veel affectie van de vrienden!
Vanuit België maar zeker ook van Paola en haar familie ...

Liefde zonder grenzen!

Verder zou ik jullie allemaal willen bedanken voor de steun en geïnteresseerdheid tijdens de afgelopen maanden.
Ik beloof jullie plechtig dat er nog een vervolg aan deze reis zal gebreid worden - o ja dat beloof ik ;-)
Maar eerst is er tijd voor sport spel en een frisse pint of het was het nene blauwe chimay - brood en spelen!

Zie jullie snel - gsm heb ik niet maar daar ben ik intussen al aan gewoon geraakt.

ciao chicos

Koene eenoog veeloog tigresa peruana

Reacties

Reacties

Stella

hoi Koene, bedankt dat we hebben mogen meegenieten van je mooie verhalen! de tijd is omgevlogen en je bent al weer thuis... veel sterkte met de acclimatisatie! groeten uit het hoge noorden, Stella

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!