Koene in zuid amerika

Alpamayo vamos

een groet aan allen van koene in Wonderland! Aangekomen in Huaraz ! Huaraz heeft alles - een magische plek ... Het la Grave van het zuiden zeg maar - iets groter maar even charmant. La reine la Meije is hier el rey Huascaran die waakt over zijn broeders en zusters die allen gekleed gaan in witte gewaden die schitteren in het zonlicht. Diep verscholen in de cordillera blanca rust het lievelingskindje Alpamayo en deelt zijn schoonheid met alle passanten. Het regenseizoen is pas echt op dreef nu en ik besluit om mijn fiets in te ruilen voor tochten in de bergen. 6 dagen door weer en wind omgeven door meren en besneeuwde bergen die tot de verbeelding spreken - 6 dagen slapen we boven de 4000 ... ik ben klaar voor de goulotten eens terug in Belgie!!! Herboren bereik ik Huaraz en droom samen met een Spaans koppel van de volgende projectjes - droog of nat :-) Hasta luego Koene eind januari kom ik samen met mijn zus vanuit Aruba terug naar Belgie of er nog veel gaat gefietst worden is een ander vraag maar dat zien jullie verder wel wattervanis zaterdag 29 januari in den Bato Batu met nen blauwe Chimay astemblieft!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!