Koene in zuid amerika

Luna de Miel

continuara ... ahora si pues!!! lieverds De tijd van gaan is bijna gekomen maar zoals wel eens ne keer gezongen ... the best is yet to come en de prijzen worden gegeven aan de meet. De laatste dagen met mijn kameraad Agustin brengen we samen in het regenachtige ende koude Quito door. Het centrum van de wereld is vlakbij. Het bezoek ervan houden we voor de volgende gelegenheid. Het afscheid van Agustin - na een maand samen - valt me zwaar maar Madrid is zo ver ook niet en we zien elkaar spoedig weer! Met de bus - die stopt in elken uithoek van de planeet Aarde - gaat het richting Montanita alwaar een bisnummer wordt gegeven - Juanjo hangt er ergens uit en dus neem ik er op een waardige wijze afscheid van hem. Zon zee en strand ... na twee dagen houd ik het voor bekeken. Paola het prinsesje uit Lima die me bij het eerste bezoek aan Montanita deed stralen is er niet meer. Voor Kerst ben ik bij haar thuis uitgenodigd om het feest van de vrede in intiem gezelschap van haar familie door te brengen in het verre Lima. Met de bus gaat het naar Guayaquil en verder naar Tumbes alwaar ik de volgende dag op het vliegtuig stap richting Lima. Aangekomen op 24 december bij nacht en ontij word ik opgehaald door Paola en tot bij haar thuis begeleid - la aventura continua! Ik maak kennis met de familie en we eten gezellig samen en doen de pakskes van onder de Kerstboom open. Om miidernacht wordt er vuurwerk afgeschoten! Heerlijk om Kerst nog eens in familiesfeer te mogen vieren. Na het eten wordt er met heel de familie gedronken en gedanst tot in de vroege uurtjes. Tussen Kerstmis en Nieuwjaar breng ik mijn dagen door in het centrum van Lima met koffie de krant en een goei safke. Que vida mas dura ;-) Nieuwjaar wordt opnieuw met de familie gevierd en iedereen gaat uit den bol! Om 4 uur is het tijd voor de nominaties ... ik heb toch ook twee medailles kunnen scoren!!! Viva Belgica! Na de feesten is hettijd voor feesten zoals ze dat zo graag horen in Peru. Samen met Paolita gaat het richting Mito een lieflijk dorpje in de bergen alwaar haar familie een huisje heeft en waar we enkele dagen kunnen bekomen van de drukte van het chaotische Lima en kunnen genieten van elkaar. Van Mito naar Huancavelica - super mooi stadje op 3700 m. Ik geniet van de koele berglucht! Na de hitte in Lima is het hier heerlijk vertoeven. Huancavelica Huancayo doen we met den trein! Warm aanbevolen ... Terug in Lima is de tijd van gaan weer gekomen :-( De laatste volleybal match met de neven nichten nonkels en tantes. Ik neem afscheid van de lieve mensen en beloof spoedig weer te keren. Een gemotiveerd man is er twee waard - minstens! Nu zit ik terug in Quito en vier morgen het afscheid met Miguel. Vrijdag vlieg ik naar Aruba alwaar de zus me opwacht. 10 dagen zon zee strand en fiesta. Vamos!!! dikke kus Koene 29 januari zit ik nog steeds aan den toog van den BATO BATU mechelsplein bienvenidos todos y todas

Reacties

Reacties

B*

Spijtigos! 29/01 somos partitos en la nevica de los alpos! Viva Tignes !!! Adios...

eve

hoi hoi hoi koene so uu are soon back in europe ?? are we still meeting in amsterdam jajaja laat me weten wanneer jij terug bent groetjes eve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!