Koene in zuid amerika

portie gemengd njam!

hola chicos! Na enkele maanden op hoogte omringd door bergen lamas condors en vooral veel lieve mensen is er regen en daar heb ik geen zin in. Met de fiets de bus op en zoef richting kust met als eindbestemming Mancora in Peru. Surfers aller landen verenigen zich aldaar om zich over te geven aan de golven In mijn hostel zitten twee Spanjaarden die ook met de fiets op trot zijn en we besluiten samen verder te trekken maar op tgemak en dus met de bus over de Panamericana tot in het supergroene Ecuador! In Montanita geven we ons een week over aan vertier ... zon zee en veel gezellige feestjes! Que vida mas dura zoals ze dat zo schoon kunnen zeggen in tspaans. Dan is er tijd voor actie :-) Met de bus gaat de expeditie richting Banos aan de voet van vulkaan Tungarahua die op de moment erg actief is en dat geeft het geheel een extra dimensie. La aventura continua!!! Banos feest en daar zijn we graag bij - Juanjo van Cordoba Argentie is kok en dus parilla en veel vlees njam! Vanuit Banos langs de ruta de la cascada op de fiets! tot in den jungle. Drie dagen genieten van de prachtige natuur maar tegelijk drie dagen afzien en vechten tegen de niet te harden vochtigheid - gruwel!!! Argentinie verlaat ons en dus gaat het avontuur verder met Agustin ... De weg van Banos naar Quito is mooi maar het regent dat het giet en dus doet de bus de rest! Wattervanis volgende keer Ecuador met de fiets - beloofd :-) Met Kerstmis in Medellin colombia en dan verder met de fiets langs de wondermooie kust aldaar om ergens tegen oudjaar in een of ander stadje aan de kust te kunnen stranden! Van oud naar nieuw in zwembroek lijkt met wel wat :-P nos vemos Koene en aapjes