Koene in zuid amerika

land of the llama ... que riiiiico!!!

tatatatataaaaaaaaaaaa!!!

Vooreerst mijn oprechte excuses voor de dramatische concentratie maar ge kent me he :-)
Alles of niks ... voila ... asi es!

Ik verlaat mijn cel in Puno bij het krieken van de dag en ga ervoor ... er is geen wind en er is amper verkeer. Een laatste blik op het meer met zijn overheerlijke forel en de altiplano behoort voor even tot het verleden. Bij deze denk ik ook de rotwind achter mij te hebben gelaten ...

Enkele uren later ben ik weer de eenzame fietser die ... ge weet wel ... verstand op nul en laat het gefluit van de wind klinken als een wondermooi lied ... mental training zoals ze zeggen. Aangekomen en er is weer feest in het dorp ... een trouwfeest maar zoals de traditie het wil in het zuiden van Peru is het vrije toegang maar de staat van dronkenschap van het gezelschap doet me vroegtijdig afdruipen.

De wind staat strak maar het doet me niks deze keer ... honderden flamingos op deze eenzame hoogte ... De nacht breng ik door op de grond van een restaurantje met peruaanse muziek en het gegiechel van de chicas op de achtergrond ... een gedroomde slaapcoctail!

Rijst met patat en eir als ontbijt en Arequipa is een feit ...
Drie dagen in afzondering ...meer!!!
te amo Peru!!!

ciao chicos!
KingK
xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!