Koene in zuid amerika

where are you guys from?

en zo geschiedde het ...
We verlaten Salta - la Linda en de fietsen blijven verweesd achter.

De eerste bus brengt ons na 23 uur naar puerto Iguazu alwaar we de watervallekes gaan bekijken. In de eerste plaat stond dat niet op ons verlanglijstje maar uiteindelijk zijn we bezweken onder de groepsdruk. we hebben het ons niet beklaagd.
De natuurkracht is overweldigend!
De eerste dag ga ik alleen en trek wat fotos en de tweede dag ga ik samen met Lot en laat ik de camera in de rugzak - wat een heerlijk gevoel.

Van Iguazu gaat het busgewijs richting Buenos Aires en zitten we nogmaals een twintigtal uren op de bus. Het eten op de bus is lekker en ook al reizen we deze keer in cama (bed) toch brengt de busrit veel schade toe. Mentaal en fysiek geradbraakt stappen we uit in Buenos Aires en laten alle indrukken op ons afkomen.

Na tweetal weken zijn we klaar voor het vervolg van onze reis en staan we te trappelen om terug de fiets te mogen opgaan. Tot zover onze rugzak ervaring - leuk maar niet voor te lang.
Dan toch maar in de kleine dorpjes onder de plaatselijken in het Spaans keuvelen dan meermaals per dag andere reizigers in het engels te moeten te woord staan.
Where are you guys from, how long have you been travelling for, thats awesome ... :-)

Na 43 uur op de bus hebben we onze portie wel gehad en beslissen we om met de vlieger naar Salta te keren - heerlijk!

Koene