Koene in zuid amerika

ahora mas colores vamos!!!

hola amigos como andan?


Met mij gaat het goed, prima zelfs, met hoogtes en laagtes zoals het hoort!
De wegen zijn te gek en de liefde voor de fiets groeit met den dag!
De natuur in het noordwesten van dit land is het mooiste wat ik tot nog toe heb mogen aanschouwen. Elke dag krijg ik zoveel nieuwe indrukken te verwerken dat het onmogelijk is om ze neer te schrijven en dus houd ik het bij wat plaatjes.
Terug thuis in de bruine kroeg deel ik ze graag met jullie!

Na 10000 km 105000 hoogtemeters is het tijd om de fietsen eens wat rust te gunnen en beslissen we - Lot en ik zijn elkaar nog eens tegengekomen en gaan er terug voor een tijdje samen tegen aan - om een toerke met den bus te maken.
Op het programma staan de watervallen van Iguazu en Buenos Aires ...
Meer erover na onze backpacking ervaring hoi!

KUS

Koene

Uspallata-PN Leoncito-Barreal-las Flores-Rodeo-Jose de Jachal-Huaco-Guandacol-villa Union-Chilecito-Famatina-Tinogasta-Belen-Santa Maria-Amaicha-ruina de Quilmes-Cafayate-Angastaco-Cachi-Salta

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!