Koene in zuid amerika

statistieken voor de frieken II (11 nov tot 1 december)

platte banden L-K 10-1

hospedaje/cabana 13
mensen thuis/

mie

Lot en Koen,

ik heb echt bewondering voor jullie! Het ziet er allemaal zo onwerkelijk uit. Heel mooie foto's.. Mijn jaloezie groeit..Troost jullie, Hier heeft het ook niks anders gedaan dan geregend en het wordt hier fameus koud..Bij jullie met de zomer voor de deur, kan het zeker niet meer stuk...Goei kleureke, warm zonneke, in de ban van al die mooie natuur ..Wees nog voorzichtig..en geniet met volle teugen.
volgende mail is er weer een familielid bij..dan sturen we zeker nog wat fototjes door...
ciao
Mie

Mieke

Hoi Lot (en Koen),

Tof om jullie zo te kunnen volgen. Ik kijk altijd al uit naar de volgende foto's en verhalen. Tof! Het ga jullie goed en voooral BLIJF GENIETEN!

Groetjes. Mieke(van de volleybal)

Joris

Koen je had toch Shwalbe marathon xr onder jullie fietsen gedaan?? Jullie hebben al wel veel lekke banden zeg.
Geniet van Puiuhapi. Veel plezier op de carretera

glenn van de leefgroep

de kenny zegt:" ik mis je zo!"
en tecemo is beter dan joledy

Kenny

Glenn is de flauwe plezante aan het uithangen!

Breek uw heup niet want het is net een nieuwe...Hahaha

Ann, ook van de leefgroep

Lot en Koen. Jullie worden in de leefgroep met interesse gevolgd!

Trap ze en geniet ervan!

anthony VDL

ales oke?
met mij is het heel goed .
ik hoop dat het daar tof is

groetjes anthony

tante Verel en konkel Wind

Leuk om nog eens wat van de verdere avonturen van 'Lotje en Koen in Amerika' te vernemen.
Wij willen jullie alvast een zalige Kerst en een gelukkig Nieuwjaar wensen (zijn we eerst?)
Benieuwd hoe ze dat ginder vieren... we zullen het wel lezen en zien in jullie volgende blogverhalen zeker?
'Come and see next time!'
Nog heel veel leute en zie dat ge u ni 'overfietst'
Hasta la próxima!

Lot op de fiets!!

AHA beste leefgroepers!!! Heel plezant jullie reacties!! Den ene al wat gevatter dan den andere maar kom! :)
Ik mis u ook ze, Glenn :)
Mijn heup zit nog in 1 stuk, mijn rug en mijn knie denk ik soms van niet, maar ze krijgen op tijd genoeg rust! (met taart! zie foto!)
Zowel aan de begeleiding als aan de joeng: laat jullie niet doen he :)
Ik blijf trappen, jullie ook eh! ZONNIGE groetjes (eindelijk) xxxx

Lot op de fiets!!

En ook aan alle andere: merci voor de reacties, is echt heel fijn dat jullie af en toe eens komen piepen! :)
Konkel Wind en tante Verel, jullie zijn inderdaad de eersten! Ook voor jullie de beste wenschen en de menu voor nieuwjaar ziet er heerlijk uit! een heen-en-terug-vlucht boeken was jammer genoeg niet heel voordelig! We zullen af en toe ook eens ne foto langs voor proberen pakken, Nonkel Guido ... :)
xxx

Els (nie meer) van de leefgroep...

Allez Lot, hoe krijg jij dat voor mekaar om zoveel lekke banden te rijden, en de Koen nog maar éne?!?
Hebben jullie eigenlijk nog genoeg fotoruimte? Of kunnen jullie nog wat gebruiken? Ik wil wel tot het einde mee kunnen genieten hoor! Laat maar iets weten (bartelsenco@skynet.be).

Veel liefs,
Els

Fien

Hola Lot!!
Ya que hablas perfectamente el Español :)
FELIZ AÑO NUEVO!!! OLÉ 2010 !!!
Besos enormes y muestrales a los Sud-Americanos
de qué eres capaz!!! M.a.w. Laat ze een poepie ruiken!!
Lotje, ge zijt een beest!
Geniet van deze ZALIGE ervaring
en op ne lastigen berg denkt ge maar eens aan alle schijterds die jaloers zijn op jullie prachtreis maar geen ballen aan hun lijf hebben om eraan te beginnen!! :)
(Ik beken!)
Dikste smekkerd en tot .... !!!
Muaaakkk xx
Gracias por el correo!! AAAHh me volvi loca!! :)
Saludos de Robe!!

Fien

Nog iet...
Koen, stopt is met Lotje haar banden stiekem plat te steken...
:) neeje neeje, gewoon ook ff aan u nog vele groeten en geniet van deze héérlijkste ervaring!!!