Koene in zuid amerika

mensen thuis 13

gert vyncke

TOF, geweldig
En aan de foto's te zien kom de nog overeen en kunde nog lachen.
Ben ook al uitgeregend op mn tochtjes in belgieland, maar hier is da normaal zeker.
ge ziet er alletwee geweldig uit en Koen, uw haar begint toch lang te worden he
groetjes en tot de volgende

Nicole en Hugo

Aiaiai, dat doet pijn, zo'n zalige dingen lezen en zo mijmeren over lang vervlogen tijden.
Maar uiteraard nog lang niet zo'n zeer als uren en uren op dieje fiets, en vooral die eerste kilometers na een pauzeke! Zowel voor de cojones als de gatito!
Mucho suerte. Niki en Vef, ooit gekend als Nicole en Hugo

Liesje

"statistieken voor de frieken"
Ik voel mij aangesproken...

Leuk om alles zo te kunnen volgen: plezante verhaaltjes, schoon foto'kes. Alleen mis ik Merika nu wel terug heel hard. Schoon tijden...
Onze volgende grave reis is voor binnen 25jaar vrees ik. 'snik' Maar ja, ge kunt ni alles hebben int leven hé.
Amuseer jullie nog!
Ik kijk al uit naar het volgende berichtje.