Koene in zuid amerika

het eiland van de neger

Van de drukte van Valparaíso naar hemelse natuur in Isla Negra. Nog steeds verschillen de fietstempo's van Koen en Lot, maar er wordt ook nog steeds gewacht op mekaar :)
In het heerlijke buitenverblijf van Agnes slapen we twee nachten, zicht op zee, geen mens in de buurt, zon zien ondergaan en opkomen ook natuurlijk, gezellig koken...
Het is vaak ongelooflijk al die schoonheid.
Morgen weer de fiets op, u hoort nog van ons!

Merci voor alle reacties die we krijgen! dat doet deugd!

Adios!!!

wimpie den trainer

90 omwentellingen/min. HR 150-160.
Hou dit 3 weken vol en dan geef je Koen een dikke Savanah sigaar ergens in Kaap Hoorn !!!!

stefanie

WAAAAuw, zo jaloers! Klinkt super ginder.
Hier is het druk druk druk, veel werk en mis de Jef, want die chanceur zit in Lausanne. Congres noemen dat dan...
Volgende week zeilen op het Galgenweel, ha, doet uw "zonsopgang over de Andes" toch wel verdwijnen in het niets, me dunkt.
Enfin, geniet ervan en stay in touch X.

Tante Verel en konkel Wind

Blijven trappen hé mannen; Zuid-Amerika is nog groot hoor! en Chili is eigenlijk maar een smal strookje op de kaart!
Wij blijven vanop het thuisfront supporteren... hup,hup,hup!

Joris

Haast jullie langzaam. Tijd is er genoeg. Samen is zoveel leuker dan alleen. Geniet ervan, Maar zo te lezen gaat dat wel lukken!!!
Het is prachtig daar en uiteraard zeer herkenbaar. Wij doen ons reisje via jullie nog een keer over!!

Saar

Hey,

Na drie weken heb ik dan toch de weg naar jullie blog gevonden. De berichten klinken allemaal geweldig.
Leuk om jullie avonturen mee te kunnen volgen.
Geniet er nog dubbel en dik van!
dikke kus
Staart

Jefjefjefsjijef

Al 2 weken bij de Chilenen, en ik heb nog steeds geen panfluit gezien ! Volgens mij zitten jullie gewoon in de Ardennen...

LotenKoensjikoen, forceer jullie niet he, nog 50 weken te gaan. I will you in the night, you and me in the night I will you in the night; forever !

Saar

Hey Lotje,

wauw, da ziet er daar allemaal super uit! Doet da daar nog goe e. En als ge de Koen eens ni kunt volgen, denkt dan maar in gedachten da wij supporteren hop hop hop, hop hop, puntjes voor Lotje. Gij kunt da best deze vrijdag ook doen voor onze match, want we zijn een beetje veel in de pan gehakt vorige week :-)

xx Saar

gert

Eindelijk eens tijd gevonden om jullie site eens te bezoeken.
Tof!
tdoe deugt om olle te zien genieten.
kzou tzelfde doen.
Geniet ervan en tot de volgende