Koene in zuid amerika

chillen in chile

Een bewogen vertrek.. afscheid nemen, onverwacht bijbetalen voor de fietsen,...

MAAR een prima vlucht, met prachtige zonsopgang over de Andes te zien vanuit het vliegtuig!

De fietsen in elkaar steken was een makkie, zeker als er 20 paar Chileense ogen staan te staren naar hoe wij dit doen, hihi!

De eerste kilometers vanaf de vlieghaven wanen we ons in India, met uitstalkraampjes en lekker ruikend eten. Met een heerlijk zicht op de bergen cruisen we rustig rechtdoor naar onze gastvrouw Agnes. Onderweg hamburgerke eten (lo mejor de tu dia, werd ons verzekerd en dat was ook zo!! vrij vertaald: de beste beslissing ooit!)

Recht door het centrum, heel mooi trouwens, maar erg druk voor met het fietske. De mensen vinden ons echt een bezienswaardigheid zo gepakt en gezakt op de fiets! En na amper 30 km komen we al aan op onze superverblijfplaats! Enorm ontvangen met warme douche, bonen met paardenteugels (vertaling van chilleens gerecht) en ongelofelijk zicht op de bergen!

Door de tips die we hier krijgen zal onze route er al iets anders uitzien dan 'gepland', maar daar horen jullie nog van!

Nog even chillen in Chile, stad bezoeken en op ons plooi komen. Jullie horen dra weer van ons :-)

Muchos muchos besos de Koenos y Lotos

Reacties

Reacties

Wimpie

Ik zit hier te kwijlen achter mijn alledaags computerke!!!! Geniet er van !!!!

bart

koenie en lotje. klinkt allemaal té gek! zalig. het is begost :o) geniet ervan. hasta pronto. x

Liesbeth

ola, amai zeg dat klinkt als muziek in de oren en jullie zijn nog maar net weg, enjoy! x

christel (eligius)

Waw, wat een avontuur. Genieten, genieten en nog eens genieten! Vergeet niet om veel fotookes te trekken want geloof me na een aantal jaren verdwijnen toch enkele passages.
Groetjes

Karin (Sint-Eligius)

Amai,schitterend ! Geniet ervan . Zou zo willen ruilen!

Carine (skikameraadje)

Hey meid, jammer dat ik er niet meer geraakt ben vrijdag om afscheid te nemen. Maar, oh zo heerlijk, die reis! Geniet ervan met volle teugen, dit blijft je voor altijd bij. En euhm... genen ambras, hé?! ;-)
Veel liefs!

Saskia peene/Sint - Eligius

Hey Lot,

Geniet van deze unieke kans!!!

XXX

anthony els en les

hej lot

het ziet er daar wel oke uit leslie en els zitten hier naast mij te kwijlen!! waarom zit ik hier met die ambetante leslie :) en gij op reis? hier gaat met iedereen alls goed ik stuur nog wel eens een berichtje


groetjes
anthony

Titi

Lotie en Koen,

Ik wil ook bonen met paardenteugels eten! njamnjam!
Blij te horen dat jullie met fiets en al zijn aangekomen.

Hasta luego!

Joris en Stella

Het was leuk dat jullie helemaal naar het noorden zijn gereden.

Geniet van de vrijheid..!!!!! Wij zijn alweer aan het werk maar de fiets blijft in gedachten.

Groet

mie

Lot en Koen,
ik ben blij dat het eindelijk zover is voor jullie. Ik wens jullie niet te veel zware bergen, veel zon (hier is het grijs en mieserig),interessante mensen onderweg en remember take your time.... hasta la vista babies.
gr Mie

Caroline

Hey Lot,
En hoe gaat het met jou daar int buitenland?
Met mij is alles goed:d
En met Robin(mijn hondje)gaat ook alles goed:d
Groetjes CarolineXxXjes.

Mie

Lotje, ons floor is ondertussen 5 j geworden en Rik heeft zijn eerste stapkes gezet. Floor is super blij met de CD. Toen ik zei dat je hem zelf gemaakt had, zei ze , "nee,nee mama kijk maar, dat is er echt ene uit de winkel..." Dan heb ik maar even meegedaan..Ja, goed gevonden van tante Lot he... We hebben een pipi langkousfeestje gedaan (speurtocht, koekjes bakken, allemaal verkleed in pipi) echt grappig.
Voor de rest zijn hier al bakken regen gevallen en het gaat donderdag al 0 ° c worden 's nachts....
Dus geniet nog maar eens extra van da zonneke ginder...en van de puestas del sol.....
groetjes Mie

david

dag lot als goed in het buiteland ik denk heeel veel aan je .En ik ben elke dag mijn best aan het doen in de leefgroep terwijl jij van het goed weer lig te genieten ik ben super jaloers op jou dat jij dat alemaal kan
maar voor en sportieve lot kan niet haar tegen houden
veel succes nog van david je hebt me goed geholpen in de leefgroep merci david

Mary, Queen

ej Koene ende ej Lotke
vanuit het verre Antwerpen
ver in realiteit, dichtbij in geest
Koen kent dit verhaal: met enkele toffe collega's op café om het einde van de weel te vieren...
nee, den duvel is niet meer wat hij was, maar hij blijft toch een zekere aantrekkingskracht bewaren
ik heb ervan genoten!
hoe zit dat bij jullie? :-p
hart onder de riem
QMx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!