Koene in zuid amerika

Afscheidsfeestje

Buenos dias a todo!!

Dikke merci aan iedereen die is langsgeweest op ons feestje! We hadden ons niets perfecter kunnen voorstellen! Uiteraard niet veel tijd om met iedereen uitgebreid te kunnen tetteren, maar het deed allesinds deugd om zoveel mensen nog eens goed vast te kunnen nemen!(en de duvels en de choufkes en de cara's en de jupilers en de maredsous en de ....) heerlijk!

Geniet nog even na met de foto's op volgende link:

picasaweb.google.com/polle.polfliet/lotenkoen

Reacties

Reacties

tante gel

het doet mij deugd dat ge in goede handen bent...
bij Agnes
da kan dus niet stuk

Eleni

hey, lot leuke website en wat een uidaging dat jullie doen amai ik zal dat zeker niet kunnen,,,, en hoe is het daare en met jou alles goed??? deze website heb ik door ben vermeulen gekregen en ik vond dat wel intresand om er eens op te komen he,,, ik ben deze woensdag geopereerd geweest he heb nog wel veel pijn

groetjes en hou je nog goed he,,,, xxx Eleni

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!