Koene in zuid amerika

copacabana BIS

lieverds!

Jezelf een beetje tijd gunnen op conge is een schoon ding ... vrijheid blijheid ...
Alzo ben ik gestrand in het mooie Cuzco.
De dag plukkend ga ik door het leven ... lezen, eten, drinken en slapen ... c'est la vie.
Mijn fiets heeft een grondige beurt gehad en is er klaar voor, nu enkel de stoemper nog ...
komt wel :-)
De zon schijnt, er is geen regen, sterren verlichten de hemel, nog effe en de maan is vol.
Een uitstapje van drie dagen naar Copacabana in Bolivie hebben een leuk weerzin met vrienden aldaar en 90 dagen extra in Peru opgeleverd - hoi!
Verder ben ik erachter gekomen dat busrijzen niet deugt voor ne mens ... enkele dagen rust en ik ben terug den ouwe.

Fotos zijn er niet ... mijn medetoeristen trekken er voor mij bij ...

tot zover
todo bien cierto!!!

con carino
Koene y monitos
xxx

Reacties

Reacties

Hans-Martin

Still very nice pictures, still a very difficult language! Go on, Koen, carpe diem!

sprotaki ondertussen al weer juf Lot...

en zo ben ik precies toch nog daar met die profielfoto!
merci!!
geniet nog dik
xxx

Paul Van den Brande

Hey Koen,
Tof dat je het leven zo opvat , je leeft maar 1 keer. Voor iedereen is dit uiteraard anders. Geniet ervan en vergeet niet als je nog eens naar België geraakt om af te spreken via Facebook. Ik en Geert Dams zijn er aan aan het denken om de oude groep Q-bus nog eens samen te krijgen. Wat denk je?
Groeten vanuit het regenachtige-zonder regering-zonder geld maar met veel stress hebbende België

Paul

Koene

Zeer zeker Paul!
Waar is den tijd van de Qbus trouwens :-)
Tleven is kort en dus maar beter genieten no cierto.
Ik geraak zeker nog eens in Belgie en een reunie met de ranzige qbusvrienden zie ik dan wel zeker zitten!
ciao makker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!