Koene in zuid amerika

masaje amigo

Cusco leeft - er zijn veel toeristen en der is een reden voor.
Alle dagen van de week musico en vivo en veel leuke feestjes met de plaatselijke ...
Ze zijn zo lief mijnheer!
ESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Ik laat me overhalen om Machu Picchu te gaan bezoeken in combinatie met een trekking van vier dagen. Heerlijk - ik geniet vollenbak van het gezelschap!

Terug in Cusco is het fris met wolken en voldoende regen en dus besluit ik om het fietsen uit te stellen.

Pisco sour proeven maar als het effe kan zonder ei voor mij. Er wordt elke dag gedanst en tzal vanavond ook wel is prijs kunnen zijn.

De kroeg roept en dat in gezelschap van Arnout - supersympathieken belg die ook mee was op de trekking.

Hasta la vista amigos!!!

xxx

Reacties

Reacties

steve

segsupersimpatiekenbelg kmisjeook xxx je (liefste) steve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!