Koene in zuid amerika

revival!!!

Cuzco-Ayacucho busje komt zo want het regent en de weg is lang
Ayacucho-Huanta-Anco-Amaco-Izcuchaca-Huancayo
270km-4000hm

hola gringitos!
Opgewonden verlaat ik het mooie Ayacucho en ga terug voor het nomadische bestaan.
De groene weg naar het noorden volgt de vallei van de Mantaro. Cols zijn er niet - vlakke stukken evenmin.
Groen groener groenst ... heerlijk fietsen, verkeer is er nauwelijks - regen dagelijks maar in de late namiddag en zorgt voor een welgekomen afkoeling.

De maanden van platte rust hebben me deugd gedaan ... de benen zitten goed :-)
Ik geniet volop van de gastvrijheid van de campesinos ... te amo Peru!!!
De weg is heel gevarieerd - alle 30 km is er wel een dorp met winkeltjes en restaurants voor koffie en lekker eten.
Nen babbel met de plaatselijke en ieps weg zijn wij.

Het laatste stuk van Izcuchaca naar Huancayo is terug geasfalteerd en brengt me terug tot op een hoogte van 3900m - hoi - ook dat lukt nog :-)
Verder gaat het zachtjes bergaf tot in Huancayo - de belangrijkste stad in het binnenland van Peru.
Een dagje rust en verder richting Huanuco en Huaraz want de bergen roepen mijn naam ...

hasta luego!!!
King K y monitos



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!